top of page

Termeni și condiții

 1.       Societate, Contact

1.1 Magazinul online operat pe Internet la adresa www.seedlife.ro este deÈ›inut de Interpharm Bio Cosmetics SRL., având sediul în FocÈ™ani, Str.Fundatura Comisia Centrala nr.72-74, înmatriculată la Registrul ComerÈ›ului sub nr. J39/394/2002 având CUI: RO 14888847, numită mai jos IBC.

1.2 Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:

- la adresa Interpharm Bio Cosmetics SRL: Focșani, Str.Fundatura Comisia Centrala nr.72-74

- prin telefon: 0337.100.247

- prin e-mail la: office@interpharm.ro

- prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.

2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Seedlife

2.1 Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.

2.2 Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinÈ›ilor sau tutorelui legal.

2.3 Orice persoană care se înregistrează È™i cumpără în magazinul online îÈ™i furnizează datele personale È™i este de acord ca ele să fie prelucrate de IBC în condiÈ›iile definite în Politica de ConfidenÈ›ialitate.

2.4 Pentru a confirma corectitudinea datelor  furnizate în procesul înregistrării în magazinul online, Clientul primeÈ™te un e-mail cu solicitarea de a-È™i confirma datele.

3. Plasarea Comenzii

3.1 Comenzile sunt acceptate prin www.seedlife.ro

3.2 Produsele din magazinul online sunt inscripÈ›ionate în mod specific. Website-ul include informaÈ›ii despre caracteristicile produselor, prospectele È™i preÈ›urile lor.

4. Cum să cumperi în magazinul online – ghid detaliat

4.1 După selectarea produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze opÈ›iunea ”Adaugă în coÈ™”.

4.2 Produsul este adăugat automat în ”CoÈ™ul de Cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate oricând verifica CoÈ™ul de Cumpărături făcând click pe iconiÈ›a ”Verificare coÈ™”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client.

4.3 Prin selectarea opÈ›iunii ”Comandă” se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacÈ›iei È™i livrarea produselor.

4.4 După logarea în magazinul online, Clientul capătă acces la opÈ›iuni suplimentare în panoul său, respectiv: istoria comenzilor, posibilitatea de a vedea statutul celor mai recente comenzi, posibilitatea de a salva adresa de livrare, posibilitatea de a primi cele mai recente informaÈ›ii cu privire la produsele din magazin.

4.5 Atunci când selectează metoda de livrare (cu livrarea la o adresă specificată sau către un punct de vânzare Reserved selectat) È™i introduce toate detaliile necesare (inclusiv detaliile de facturare, dacă este necesar), trebuie aleasă È™i modalitatea de plată.

4.6 Clientul poate alege plata online (plata cu cardul sau transfer prin PayPal sau PayU) sau plata în numerar la livrare.

4.7 Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiÈ›a ”Comandă È™i PlăteÈ™te”.

4.8 După activarea iconiÈ›ei ”Comandă È™i PlăteÈ™te” È™i dacă Clientul a ales plata online – după ce face plata prin PayPal sau PayU, Clientul este redirecÈ›ionat pe pagina care confirmă comanda; din această pagină poate fie să continue cumpărăturile, fie să meargă la sumarul comenzii.

4.9 Dacă plata online a fost aleasă ca metoda de plată (transfer bancar sau plată cu cardul prin PayPal sau PayU), plata trebuie efectuată imediat după ce comanda a fost efectuată. Dacă LPP sau entitățile participante la tranzacÈ›ie (PayPal sau PayU) nu primesc plata, comanda este considerată a nu fi fost efectuată corect, ceea ce înseamnă că nu va fi procesată È™i că nu există un contract. În această situaÈ›ie, Clientul va trebui să efectueze o nouă comandă.

4.10 În orice etapă a plasării comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate anula o Comandă prin întreruperea procesului È™i părăsirea website-ului. O comandă a cărei plasare nu a fost finalizată, nu va fi procesată È™i nu va naÈ™te niciun fel de obligaÈ›ii pentru proprietarul magazinului online.

4.11 Imediat după finalizarea comenzii, Clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii, la adresa pe care a specificat-o în detaliile de înregistrare. E-mailul va cuprinde un număr individual al comenzii care va putea fi folosit, spre exemplu, pentru verificarea statusului comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, preÈ›ului È™i modalității de plată alese, precum È™i a locului, modalității È™i costurilor de livrare. Până la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului online nu are față de Client obligaÈ›ia de livrare a produselor.

4.12 LPP poate contacta Clientul, fie la adresa de e-mail, fie la numărul de telefon indicate, în scopul de a clarifica orice îndoială, de a confirma efectuarea comenzii sau cu privire la orice problemă în legatură cu procesarea comenzii.

5. PreÈ›urile

5.1 PreÈ›urile în magazinul online, stabilite în lei, sunt preÈ›uri brute, incluzând TVA.

5.2 Prețul produsului se majorează cu taxele de livrare, evidențiate separat, care depind de modalitatea aleasă pentru livrare.

5.3 PreÈ›ul arătat în comanda finalizată È™i plasată, aÈ™a cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este preÈ›ul final, obligatoriu atât pentru IBC cât È™i pentru Client. PreÈ›ul arătat în comanda finalizată, plasată È™i confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment IBC modifică preÈ›ul acelor Produse sau realizează anumite campanii promoÈ›ionale, care cuprind È™i Produsele.

5.4 IBC îÈ™i rezervă dreptul de a schimba preÈ›ul produselor existente în magazinul online, să lanseze noi produse, să lanseze È™i să anuleze oferte speciale sau să le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil È™i ale altor legi aplicabile.    

6. Disponibilitatea produselor comandate

6.1 Toate produsele oferite în magazinul online sunt în stoc.

6.2 DeÈ™i proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situaÈ›ii excepÈ›ionale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecÈ›iuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuÈ™i indisponibil, astfel incât comanda să nu poată fi acceptată. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat că nu s-a putut procesa comanda. 

7. Imposibilitatea de a procesa o comandă

Dacă un produs nu este disponibil în stoc sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, Clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problemă legată de procesare È™i posibile soluÈ›ii.

 8. Livrarea

8.1 În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul foloseÈ™te o metodă de plată on-line,    procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului IBC cu 100% din suma datorată pentru comandă - acesta este momentul de la care începe să curgă termenul de livrare a produselor către Client.  

8.3  După ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi livrată de noi Curierului  È™i vă va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de cel mult 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii sau de la momentul în care contul IBC este creditat cu 100% din valoarea comezii în cazul plăților efectuate on-line.  În cazul în care s-a selectat livrarea rapidă, comanda este repartizată cu prioritate. Termenul de livrare poate fi mai lung în perioadele campaniilor speciale. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepÈ›ia sărbătorilor legale.

În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veÈ›i primi o înÈ™tiinÈ›are în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veÈ›i fi contactat prin e-mail È™i informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare veÈ›i fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimÈ›iÈ›i să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veÈ›i prezenta un act de identitate valid È™i veÈ›i semna AWB-ul/bonul de primire.            

În cazul în care nu se reuÈ™eÈ™te livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportaÈ›i costurile È™i consecinÈ›ele returnării. 

8.4 Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către IBC.

8.5 Taxele de livrare sunt cele menÈ›ionate în rubrica specială la momentul finalizării È™i plasării Comenzii, aÈ™a cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea È™i plasarea Comenzii sunteÈ›i de acord cu plata acestor taxe împreună cu PreÈ›ul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.

9. Facturare și plata

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic È™i o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înÈ›elege È™i acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

 9.1 În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului.

9.2 Transfer bancar: IBC acceptă transferuri rapide . În cazul transferurilor rapide, Clientul este în siguranță redirecÈ›ionat către website-ul operatorului de plăți, È™i apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. OperaÈ›iunea de plată are loc între Client È™i operatorul de plăți selectat.

9.3 IBC nu acceptă transferuri tradiÈ›ionale, astfel încât Clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii, spre ex. prin mandat la un oficiu poÈ™tal.

9.4 Plata cu cardul: Clientul trebuie să deÈ›ină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplineÈ™te aceste cerinÈ›e). OperaÈ›iunea de plată se realizează între Client È™i operatorul cardului Clientului.

Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce aÈ›i finalizat È™i plasat comanda. Pentru siguranÈ›a dvs., toate tranzacÈ›iile sunt criptate. În momentul în care tranzacÈ›ia cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont È™i va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacÈ›ia cu cardul eÈ™uează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligaÈ›ie față de dvs. În acest caz va trebui să reluaÈ›i procedura de comandă È™i să furnizaÈ›i un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.

În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. È™i nu sunt incluse în PreÈ›/taxele de livrare. Pentru informaÈ›i legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informaÈ›i în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.

Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!

9.5 Vă rugăm să aveÈ›i grijă la e-mail-urile de  tip phishing!  Vă rugăm să luaÈ›i notă:

Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodată că a schimbat contul pentru efectuarea plăților și că un transfer tradițional este cerut.

IBC nu vă va cere niciodată să ii furnizaÈ›i date bancare, datele cardului dvs. sau informaÈ›ii similare, prin e-mail sau telefon È™i nici nu vă va contacta telefonic sau vă va trimite un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plății sau să vă solicite plata cu mandat poÈ™tal sau altă modalitate tradiÈ›ională de plată.  În eventualitatea în care veÈ›i primi o astfel de solicitare - nu trebuie să efectuaÈ›i plata sau să răspundeÈ›i la e-mail ci să îl redirecÈ›ionaÈ›i, nemodificat, către IBC la adresa office@interpharm.ro.

InformaÈ›ii despre efectuarea unei plăți vă vor fi solicitate de IBC doar în mod excepÈ›ional ca rezultat al unei solicitări ce ne-a fost adresată de dvs. sau când apar probleme cu o comandă lansată de dvs. Atunci când vă vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, vă vom ruga întotdeauna să ne contactaÈ›i telefonic înainte de furnizare sau să ne scrieÈ›i, folosind coordonatele indicate la secÈ›iunea Contact.

Dacă primiÈ›i un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeÈ›i, nu daÈ›i curs celor solicitate, nu faceÈ›i click pe link È™i È™tergeÈ›i imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate È™i/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus/alt atac cibernetic. 

10. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății È™i riscurilor

10.1 InformaÈ›iile disponibile pe website-ul www.seedlife.ro  nu constituie o ofertă în înÈ›elesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al IBC față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primeÈ™te prin e-mail de la IBC confirmarea Comenzii.

10.2 Transferul proprietății È™i al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conÈ›inând Produsele, sub condiÈ›ia efectuării plății integrale a PreÈ›ului È™i taxelor de livrare.

11. Garanții

Pentru Produsele livrate, Vânzătorul acordă garanÈ›ie în condiÈ›iile legii, Produsele fiind însoÈ›ite de menÈ›iuni/prospecte corespunzătoare în acest sens.

12. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Prețului și taxelor de livrare.

12.1 Clientul se poate retrage din Contract, prin denunÈ›are unilaterală, într-un termen de 30 de zile, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv.

12.2 Dreptul de a se retrage din contract expiră într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, de către Client sau de către o terță parte desemnată de Client È™i alta decât transportatorul, aÈ™a cum este menÈ›ionată pe AWB/dovada de primire emisă de Curier). Data livrării coletului È™i ziua când se împlineÈ™te termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile

12.3 Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe IBC, prin una din următoarele metode:

- prin poștă la adresa Interpharm Bio Cosmetics SRL: Focșani, Str.Fundatura Comisia Centrala nr.72-74

- prin e-mail la adresa office@interpharm.ro

-prin tipărirea, completarea È™i trimiterea formularului de retur disponibil în secÈ›iunea Ghid de Cumpărături/câmpul Formular de denunÈ›are; în orice caz, aceasta nu este o metodă obligatorie.

 - prin completarea online a formularului de denunÈ›are online disponibil în panoul Client pentru orice comandă; în cazul în care această formă este folosită, Clientul va primi o confirmare promptă că IBC a primit notificarea sa de denunÈ›are.

Vă rugăm să luaÈ›i notă: Fiecare metodă de trimitere a notificării este permisă È™i toate sunt la fel de eficiente. IBC recomandă formularul online disponibil în panoul Client, doar pentru că este o metodă uÈ™oară È™i rapidă.

12.4 Pentru a fi sigur de denunÈ›area contractului în termen, este suficient pentru Client să trimită notificarea de denunÈ›are înainte de expirarea termenului.

12.5 În cazul denunțării/retragerii din Contract, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării Produselor È™i accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii, IBC va restitui fără întârziere nejustificată Clientului preÈ›ul acestora astfel cum a fost încasat  È™i taxa de livrare plătita de Client Curierului pentru livrarea Produselor (cu excepÈ›ia costurilor suplimentare decurgând din alegerea de către Client a altei metode de livrare decât cea uzuală mai ieftină oferită de IBC). În cazul în care Clientul alege să păstreze anumite Produse È™i să anuleze doar parÈ›ial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.

12.6 Restituirea PreÈ›ului È™i a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeaÈ™i modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacÈ›ia iniÈ›ială, cu excepÈ›ia cazului în care Clientul agreează altfel È™i a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menÈ›ioneze în formularul/e-mail-ul/scrisoarea sa. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

12.7 IBC poate amâna rambursarea până când primeÈ™te produsul returnat sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

12.8 În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerinÈ›elor de timp È™i de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nefolosite (cu sigiliul dopului intact), în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunÈ›area deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii È™i ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia.

12.9 Produselor pot fi returnate la alegerea Clientului pe costul său printr-un curier ales de acesta sau prin intermediul Curierului ales de IBC pe costul IBC. Pentru a putea beneficia de transportul gratuit al returului, Clientul trebuie să completeze formularul de retragere/denunÈ›are a contractului disponibil pentru fiecare comandă în panoul Clientului.

12.10 Examinarea stării produselor returnate, pentru a vedea în ce măsură sunt conforme, se va realiza de către Vanzator în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin e-mail în cazul unor neconformități ce atrag reducerea/anularea sumei de rambursat. Clientul îÈ™i exprimă acordul privind această procedură.

12.11 În cazul în care Produsele returnate sunt neconforme (a se vedea art.12.8), Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, însoÈ›ite de o notă care explică în ce constă neconformitatea, fără vreo altă obligaÈ›ie din partea IBC.

12.12 Despre soluÈ›ionarea returului È™i soluÈ›ia adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat È™i prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrarea utilizatorului.

12.13 În caz de rambursare de către IBC a PreÈ›ului È™i taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile secÈ›iunii corespunzătoare din aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii.

14. Anularea unei comenzi

14.1 Clientul poate renunța la o comandă.

14.2 Clientul poate anula o comandă el singur timp de 15 minute de la plasarea comenzii respective, în panoul Clientului din secÈ›iunea “Comenzile mele” prin tastarea opÈ›iunii “Anulare comandă” plasată lângă opÈ›iunea “Comandă”.

15. Diverse

O dovadă a cumpărării însoÈ›eÈ™te fiecare produs cumpărat.  Clientul poate descărca factura din panoul Clientului. IBC nu va fi responsabil pentru datele incorecte furnizate de Client.

15.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea È™i cumpărarea din magazinul online. Orice informaÈ›ie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se găseÈ™te în secÈ›iunea Politica privind confidenÈ›ialitatea.

15.2. Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing

Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale È™i transferul către o terță parte să se facă în scopul primirii de informaÈ›ii comerciale de la IBC, spre exemplu cu privire la ofertele speciale.

16. Răspundere

Răspunderea IBC – în eventualitatea încălcării cu intenÈ›ie sau din neglijență gravă a Termenilor È™i CondiÈ›iilor È™i/sau a Contractului: IBC ca vânzător È™i proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă È™i previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieÈ›ii È™i/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la preÈ›ul total al respectivei Comenzi.

IBC nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruÈ™i informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparÈ›inând acestuia.

De asemenea, IBC nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menÈ›inerea confidenÈ›ialității datelor sale de Cont (user /e-mail È™i parolă), pentru gestionarea accesării Contului È™i pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum È™i pentru navigarea pe website-urile È™i link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia È™i tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului È™i pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni È™i CondiÈ›ii È™i/sau  a Contractului.

17. Proprietate intelectuală

Întreg conÈ›inut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text È™i/sau conÈ›inut multimedia, este proprietatea exclusivă a IBC.

Utilizatorului/Clientului nu ii este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terÈ›,  în alt scop decât cel de a încheia /executa un Contract pentru Produse È™i a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al IBC în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite /transferă proprietarului magazinului online orice informaÈ›ie sau conÈ›inut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text È™i/sau conÈ›inut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligaÈ›ie pentru IBC, cu excepÈ›ia cazului în care există un acord scris prealabil al părÈ›ilor în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni È™i CondiÈ›ii, Utilizatorul/Clientul înÈ›elege È™i acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului È™i conÈ›inutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor È™i CondiÈ›iilor/Contractului.

18. Forța majoră. Cazul fortuit

Niciuna dintre parÈ›i nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaÈ›iilor sale din Contract sau prevăzute în aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii, dacă o astfel de neexecutare la termen È™i/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parÈ›ial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. ForÈ›a majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil È™i inevitabil. Cazul fortuit este  un eveniment care nu poate fi prevăzut È™i nici împiedicat.

Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părÈ›i încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

19. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acesti Termeni È™i CondiÈ›ii, precum È™i Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluÈ›ionate de instanÈ›a de judecată competentă de la sediul IBC, Utilizatorul/Clientul exprimându-È™i acordul în ceea ce priveÈ™te această alegere de competență.

20. Dispoziții finale

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza iniÈ›ială.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

bottom of page